Teil 1 – 3 verpasst? Hier lang

En tag nach de aschläg in london isch wieder alles in ufrue. Ich glaube chum dass es namal en aschlag wird geh. Vor allem isch s prinzip ja eh schlecht. Si wüssed scho lang dass d’möglichkeit bestoht das es aschläg git. Aber immer erscht wens passiert isch, isch alles in alarmbereitschaft. Wie ich scho am afang erwähnt han, isch es nöd uszschlüsse das mir eus irgenwenn selber id luft jaged. Wenn, wo und wie stoht i de sterne. Vermuetlich gits uf dere welt irgendwo en rote chnopf und wemmer de druckt gönd foif oder acht atombombe ab und die ganz welt explodiert. Die riiche sind denn scho ufem mars i ihrne luftschlösser am wonne. Und mir arme sieche da unne gönd zgrund. Es hämpfeli überläbt das ganze und erzügt e neui zivilisation. Dur die ganze verstrahlige wird sich die denn au verändere. Das ganze rum ziit kontingent gheit usenand und alles wird anderscht. Oder isch das sogar d erstehig vo eus gsi?

Ich bin mal amene vortrag über chornchreis gsi. Geili sach. Ich glaube das de mensch en teil vo dene chornchreis selber gmacht het. Aber ich glaube nöd drah das mer alli selber gmacht hend. Für das simmer doch fill zfuul. Gwüssi sind so abstrackt, das wär geometrisch gar ned möglich das selber zmache. Und vor allem nöd i einere nacht und denn noh ohni das IRGENDÖPPER öppis merkt. Was würd de mensch nur mache wenn’s so vorfäll ned würd geh? Wie würd euses lebe usgseh ohni katastrophene und chrieg? LANGWILIG! Ich glaub eus wär so laangwilig das mer us luuter langwili afange würdet strite.. also irgendwenn wird us dem striit en grosse striit und den gits chrieg. Kurz gseit, es gits keis sii ohni chrieg…

monah

Mein Name ist Monah Sorcelli.
Hier schreibe & filme ich über Gedanken, Geistesblitze, coole Gadgets, hilfreiche Tools und Dinge die das Leben neuer machen!

Viel Spass und <3-lichen Dank fürs lesen & Kommentieren!

Comments

comments